Každý študent dostane hárok papiera, ktorý si preložením rozdelí na štyri rovnaké časti. Na papieri už môže byť názov MY PERSONAL FLAG. Do jednotlivých častí študent kreslí po jednom objekte z jednej alebo viacerých oblastí svojho života. Oblasti (max 4) môžu byť určené vopred – napr. friends, family, school, hobbies, free time activities, food, sport, my room… Je veľmi praktické stanoviť na kreslenie časový limit, aby sa jazykové vyučovanie nezmenilo na výtvarnú výchovu :)… SPEAKING – po dokreslení študenti môžu opisovať svoje „personal flags“ v dvojiciach, trojiciach, v menších skupinách, alebo prezentujú svoju „personal flag“ pred celou triedou… Navrhované frázy: I have / I have drawn a … because it si…, The best thing… The most important… My mum is the nicest person because… GRAMMAR – present simple, present perfect, superlatives, like, conjuctions USAGE – začiatok školského roka, nová skupina, noví študenti… Študenti veľmi ocenia, ak učiteľ na konci hodiny ich „personal flags“ niekde v učebni vystaví… LEVEL – všetky vedomostné úrovne (učiteľ stanoví, aké frázy majú študenti používať pri opise svojej osobnej zástavy podľa vedomostnej úrovne skupiny)